Sabtu, Mei 7

hari2 dalam hidup saya adalah hari ibu kerana hari2 saya ingat ibu saya :D

-
assalaualaikum w.b.t
esok 8mei2011 msti ramai da plan nk bwk ibu2 korang g jalan2,blnje makan or pape yg bole tuk clebrate hari ibu..aku pon mcm tu gak tp bnda2 ni da slalu buat, tiap kali aku balik seremban (tiap minggu pon balik)hehe..
actly aku nak sharing satu benda dgn korang2..hari tu kan aku ada beli buku nasihat untuk muslimah..dlm buku tu ada bgtau, jangan clebrate apa2 hari yg memperingati seperti hari ibu dll..selepas itu aku terjumpa pulak pasal sejarah hari ibu.
meh kita sharing2 untuk makluman kte semua..

sejarah hari ibu

hurmm..kte semua da terbiasa dgn sambutan ni kan tuk mghargai ibu2 kte, tp sebenarnya tanpa sambutan hari ibu pon, kte wajib mghargai ibu kte sbb syurga kan ditelapak kaki ibu... :)
-
-
p/s : you are my strength mum!!tiada kata yg dapat menggambarkan betapa sayangnya ira kat mak.. :')
-
-
-
.. myrah ..

Tiada ulasan: