Isnin, Mei 30

dugaaaaannnn

-
dikala aku berpuasa hari ni, segala bnda yg aku nmpak aku rasa nak makan..
biasa lar, nafsu kan..segalanye nampak sedappp, segalanya menyelerakan...siap terliuq bile tgk..hehe
ni antara yang aku tetibe nak sangat makan, ngade2 kan kau tekak..mane aku nk cari benda2 ni dikala skang..haiishhh -sumber gambar dari pak google-
-

kalau hari ni ade pasar tani, bole gak beli....hurrmmm

kalau bab2 kek, mmg bagi kat aku...fevereeeeett..yummyy

macaron ni aku xpernah mkn tp kaler2 itu mmg menusuk ke kalbu lar kan..nakkkkk!
-
gamba2 ni je yg termampu aku tepek kt cni, yg lain xsggup..
ni pon siap telan airliur bile post gmba ni..hihi..ngede!mcm xpenah pose lak kan..hehe
-
tp skang ni terliuq benda2 ni je, jap g berbuka cnfirm aku cari nasi..tekak melayu kan..
tp xkan nak makan nasi kosong je, nk masak lauk peeee?
rajin ke aku nk bertungkus lumus kat dapur jap g?????
-
-
p/s : b, nt jumpe kte g makan yg enak2 ea..hehehe :p
-
-
-
.. myrah ..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

weh!!! menyelerakan a!!

myrah berkata...

hehehe..sila kan tgk smpai knyang yee...