Jumaat, Mei 27

b.o.s.a.n

Selamat pagi jumaat kamu2 semua..
Pagi ni terasa lemauuu je..ngantukk..
Mungkin bgn awal sebab gerak g keje dr sremban pastu putrajaya lak kehujanan, lagi lar membuatkan mate ku layuuuu je..tp Alhamdulillah, hujan rahmat di pagi jumaat..

Sekarang ni cepattt je rse bosan, tiap2 ari kot rse cmtu..mgkin sbb buat rutin yg same kan..
Bgn pagi, g keje, balik, tgk tv, tidoooo..mcm da xde life lain, da terikat ngn benda yg same jee..huhu
slalu membiarkan erwina tgk tv sorg2..hihi
Tp dye ade penteman, mr betooo dye tu..aku ape de??bantal & tilam la penteman setia..hehe
Ade sape2 nak jd anak angkat aku, leh aku buli mcm yg slalu buat kt akip..hehe

Eyh, sebut trus trindu kt dye sdgkan pg td br je mnyakat budak tu..hehe..sok mak lang balik sremban, smbung sakat akip blk ea...heee :)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 ulasan:

selipar hijau berkata...

alolo.. mashamnya muke die hikhikhik..

myrah berkata...

hehee..tu muka bile marah maklang tp maklang xkesah pon, lg lar maklang nk buliiiii...hehehhhee

Tanpa Nama berkata...

nak pindah duk putra balik ah...
-cikya

myrah berkata...

meh lar cikya, leh menToman wina tgk tv..den mmg lolap jeee...