Jumaat, April 1

tahniah cik yaaa...!

-
tahniah kepada teman ku rohaya amir kerna telah berjaya mendapat kerja baru yg tetap
pasni saya da xde teman nak bergaduh la..cane ni...meroyan lar sorang2..haha
tadi kali terakhir balik seremban ngn cik ya, pasni sorang2 la kau dalam kete drive myrah..huhu


muka excited!pasni xdo lagi orang nak cpture gamba kau time drive myrah..

senyum, xperlu kata apa2~

apo kono ni cik yaaa..ahah

tengok saya, sopan sokmo..heheheh





ok, dia ni memang sentiasa lebih..
-
-
p/s : gud luck cik yaaaa..!
-
-
-
.. myrah..

6 ulasan:

Cik ya berkata...

kite suke gambar no.3 last tu...hehee, sekarang boleh la senyum, minggu depan tunggu hari last gerenti kite cembeng...melalak, sedih nak tinggalkan ko...hihiiiii..

myrah berkata...

bersiap sedia..!!hehe

Cik ya berkata...

hahaaa....tunggu,,

myrah berkata...

pastu meroyan sorg2 lar aku kan..huwaaaa!

Tanpa Nama berkata...

heheee....jgn selalu nangih2 lagi tau. tak elok untuk kesihatan, nanti kang wat nye time ko nangis tersesak nafas cane? sape nak tolong ha...tak tahu de...wina mane dengar ko mintak tolong, die tido mati.hehee..(jgn bagi tahu wina tau)

Kite suke tinggal sini, suke n sayang sangat dengan anda ok...

wish me luck!
sekarang rase nak nangis sampai berguling-guling, bukan gelak sampai berguling-guling do..

take care mahira
thank for everything.

myrah berkata...

ok, kte nanges cket2 je..hehe
gud luck cik yaa..! ;)