Jumaat, April 8

menuju ke majlis hari jadi akif esok ;)

-
salam jumaat semua *lagi beberapa jam nk msk sabtu br sibuk nk wish*
hari ni aku bercuti-cutian..
gara2 termakan pujuk rayuan mak aku & kejelesan sbb mak & kaklong pon cuti gak..
actly cuti ni sebab esok ada buat majlis doa selamat & smbutan hari jadi akip..buat biasa2 je, jz for family members..
-
aktiviti hari ni bermula seawal jam 8am, bgn awal even cuti, da biasa kn..hehee
sambil layan si usop wilca kt hot fm, aku packing skli goodies tuk bsday akip sok.
goodies tuk kanak2 saje tp aku pasti sepastinya cousin2 aku yg da jadi bapak budak pon akan amek gak..
-

baru memulakan tugasan

in progress

done!cepat2 bwk masuk bilik, takut akip nmpak..kang abes sume ni dye kerjakan..eheh
hadiah yg sebelah tu aku da wrap dr minggu lps & selama seminggu tu gak akip dikuarantin dr masuk bilik aku, kang dye nmpk, trus nak...xbole2... :p
-
-
.. myrah ..

Tiada ulasan: