Isnin, Mac 14

hikayat merong mahawangsa


siapa da tengok citer ni, sila angkat tangan macam sy..hehe
aku da tgk citer ni smalam, spt yg diceritakan pada entry lepas, sepatutnya tgk hari sbtu tp ada kejadian yg membuat kn ktorg kne tgk hari ahad..bila ingat balik mmg rasa malu & kelakar..heee (amirul punya pasal..huh!)-


ok2, abaikan perkara di atas..bagi aku cerita ni ok jugak lar, xboring sangat..
kira superb lar kalo org malaysia yang buat cerita ni..
ada part2 yg kelakar & ada yg macam serius, sedih2 sikit..huhu
-

dalam citer ni aku paling suka kat marcus..
hensem2, cute je..haha
hope tiap2 malam leh mimpi dye..eyh!hihi
-
so sesiapa yg berkeinginan nak tgk citer ni, mmg xrugi kot..
lagipun ikut pengetahuan aku, tket citer ni sentiasa fully booked..hall mmg penuh lar..
kalo nasib xbaik, mendongak lar korang duk kt sit depan sekali..hehe
-
mggu ni pon adalah minggu ngedate selepas sebulan tidak ketemu..
layan gambo yg cket ni jela ea :p


rambut suda panjang wooooo~

pipi suda kembang wooooo~

lapar sangat ni, makan2..hehe
- - -ini dia si tembam yg suda kekenyangan..hehe
-
-
-
.. myrah ..

Tiada ulasan: