Isnin, Januari 24

setiap masalah pasti ada penyelesaiannya dan penyelesaiannya telah ku jumpai....

hidup kita ini penuh dengan berbagai2 masalah..
masalah yg orang bagi & ada gak masalah yg diri sendiri cari (macam aku)
ya, skarang ni mgkin aku dlm masalah..selalunya la kalau aku ada masalah, yg selalu aku wat mesti duk dalam blik..kejap2 nak nanges, malas nk campur ngn kawan2 aku.. (emo terlebih2)
sampai kn kwn2 aku pon da muak tgk cara aku ni, nk tegor takut sbb muka da muncung sedepa..heheee

ok2, berbalik kepada tajuk di atas..even aku ada prob yg mgkin aku cari sndri (xpasti) tapi aku rasa macam xde pape je..mcm xde prasaan..xemo sgt..sangat pelik..
tp ni merupakan perkembangan yg baikk..hehe
nak tau pe punca aku bersifat sedemikian???hehe
caranya ialah.........
v
v
v
v
v
v
aku da start baca novel semula...heeeee~
dulu mmg aku suka gila baca novel, tp skang ni sgt susah nk tgk aku pgang novel..
novel terakhir yg menjadi hak milik aku "yang sebenarnya", hadiah besday dari cik erwina..
pastu mmg xdo lar kn..heee
tp semalam mak aku bagi aku 3 novel, dye bc tiga2 novel ni dlm mase 2 hari je..hebat mak aku ni...hehe
aku mula2 malas lar nak layan tp dsebabkan kebosanan tahap gaban..xde benda nk buat..selak gak lar novel 2...bila da baca....owh tidakkkkk..daku telah jatuh cinta semula kpd novel..


ini novel yang aku baca dr mlm td..best!!da nak abes pon tp rasa mcm sayang je nk abeskan pembacaan ni sebab nt da xde novel nk baca..novel yg lain aku xbwk blik putra..
skang telah bernekad dalam hati, gaji bulan ini akan digunakan untuk membeli novel..mau start kumpul novel balik..tp jangan setengah jalan suda..heeee

so pasni kalau problem datang lagi, harus lar aku bekejar ke mph alamanda tuk beli novel...selesai masalah....hehhehe :p
-
-
-
.. myrah ..

Tiada ulasan: