Khamis, Disember 23

tugasan yg diberikan oleh sy daripada org yg kemalsan ;)

-
ok, kawan2..telah beberapa hari sy telah diberi tugasan oleh sorg kawan sy ni..
nk tau tugasan pe?
ok, ri tu kn sy de wat tag 25 random tu kan, pastu bole lak kawan sy ni wat 20 je & lagi 5 dye suh sy yg wat kan...so dgr kadar kerajinan yg memuncak ni, sy pon dgn tersangat rajin wat lar lagi 5 tu kan..

motif kerajinan ini adalah untuk membongkarkan segala rahsia dye..haha (padan muka kau yaaaa)
-
-
ok, mari kita mula kan... (:
1. suka nak tdo lambat, org terakhir tdo lar dikalangan kami ber3 di rumah.on9 je koje nyaa..
2. dye yg paling penakut antara kami ber3 (booooo~)
3. org terakhir yg bangun pagi antara kami ber3
4. org yg paling cepat mandi antara kami ber3 (2minit je okeee) hahaha
5. time tdo suka berdrama..apakah ituuuu??? (hanya kami yg tau) hahaha
-
-
ok, itu sj..
to aya, sy da siapkan tag kamu ni yer..harap berpuas hati..
kalo xpuas hati, jgn simpan dalam hati yer...kang xg wonderland nt..heeee
-
-
-
.. myrah ..

3 ulasan:

Pelangi Malam berkata...

haha..tak payah nak cakap kadar kerajinan yg memuncak de...
n motif yang sangat tidak baik...MEMBONGKAR RAHSIA AKU
tipu lah tu aku mandi 2 minit je..buang air pun lebih 5 minit tau..hahaaaa...semua kenyataan ko diaatas hanya untuk menjatuhkan saham ok kan...bla la lu..!!!

myrah berkata...

mandi ngn buang air xsame yer yaaa...
eleh, stakat duk dlm toilet tp senyap je, ko tdo kn..hahha

Pelangi Malam berkata...

haha...sangat memaandang serong...