Selasa, Disember 7

seLamat kembali ke tanah air & seLamat pulang ke seremban myrah

-
date : 6december2010
location : lapangan terbang senai
theme : muka br bangun tdo..hehe
-
pagi tu, awal2 lg myrul da kejut aku..tp konon nk kejut kul5 tp 6.30 br kejut..yela, tdo kul3 kn masing2..bgn2, dengan xmandi, hanya gosok gg n cuci muka..trus bsiap then bgegas ke airport..
konon da tlambat lar, tp kami yg tersangat awl sampai..
-
Align Center

yess..tserlah muka kngantukan..hehe

ini juga muka org xmandi..hihi

ini lar yg terjadi bila suda kebosanan..huhu

dimana2 pon sempat sajo tuk kami berposing

menanti ketibaan abah tersayang

hurm...perangai!

bersama haji suri & hajjah rusmala

haji suri's family

posing2
-
selesai suda urusan di airport, trus bergegas balik & bersiap tuk pulang ke seremban..
huwaaa..sedeynyaaa...huhu

senyuman palsu je tu..tahan air mata sbb da kne balik sremban..huwaaaa~ :'(
tp akhirnya telerai gak air mata yg mahal tu kt dalam bus..bole lak mamat kt sebelah tu usha aku nanges..sebok je, xpenah tgk org nanges agaknya..kasihannn.. :p
-
even 4 hari je bkumpul ngn family myrul, da ckup bermakna sbb pasni ntah bile2 jela aku dapat cmni lagi kn..stil ingat pesan mak aku.. (b pon ingat kn pe yg mak penah ckp kt b) ;)
family dye sama mcm family aku, rapat ngn saudara2..saling memerlukan antara satu sama lain..walaupun aku dibuli oleh cousin2 dye yg nakal tu & pakcik dye gak, aku xkesah even time tu rse nk nanges...hehe..mgkin tu lar cara utk kte lebih mngenali seseorang..
hope aku da lulus lar tuk masuk family dye one day nt..hehe :p
-
-
.. myrah ..

4 ulasan:

Pelangi Malam berkata...

:D....bgus jika anda rase mcm ni...

myrah berkata...

rasa apakah?

Pelangi Malam berkata...

happy la ko kan...

myrah berkata...

wajib lar..hehe