Jumaat, Disember 24

-
apa lar nasib aku hari ni kan, tetbe jadi tempat utk org lepaskan marah..
mgkin time aku tergur tu adalah waktu yg sgt xsesuai tp mmg aku kena jmpa dye time tuk smpaikan pesanan org lain..sebab marah kt org lain, aku gak yg kena..
xyah lar kau nk tinggi kn suara, nk bagi satu ofiz dgr..
benda ni da 2 kali terjadi kt aku..de pbezaan tp yg persamaan nya, nape mesti nak marah2 kt tmpat yg sume org leh nampak dan dengar..
da lar aku xbersalah, tetiba nampak aku mcm org yg sgt bersalah..
org yg bersalah pon xpatut terima amukan kau dpn org rmai, ini pulak aku yg xde wat salah kt kau..haiishh.sbb perkara kecil je kott, tp ntah lar..aku pon xleh nk faham prasaan org...
mls nk fikir byk, halal kan jela apa yg kau da wat tadi tu..
hope kau puas hati lar bila da dpt lepaskan kt aku..eyh, tp bukan kt aku je tp kt staf kau gak & org yg lbh tinggi dr kau...hurm...
-
-
p/s : menanti hari esok yg pasti menyeronokkan... (:
-
-
-
.. myrah ..

Tiada ulasan: