Khamis, Oktober 14

talentime OKU wilayah persekutuan

-
date : 14 oktober 2010
location : bukit damansara
-

gambar permulaan dimulakan dengan kami yg gedix ckettt...hehe

kami bersama baju sponsor..huhu

naseb baik perut ku tercover cket..hehee :pp

yg belakang tu paling hepy..heee

yang ni aku xingat name dye tp kalau menari mmg paling rancak..

bersama ayid..peace..!!!

ini kak cik yang comelllll

keriangan kami yg agak terserlah, da mcm sindrom pon de gak...hihi
-
event yang best gilak, dapat join kanak2 yg istimewa ini..
mereka2 sangat comel & nakal...hope kalau de event camni lagi pasni aku dapat join.. :)
-
-
.. myrah ..

2 ulasan:

Aisyatulelyana Shafie berkata...

Mahirah, ni je ke gambar yg ader. Anak saya ada take part dlm persembahan. Group 'seiring jalan' dr PDK Kiu & PDK Titiwangsa. Actually, saya tak dpt pegi, keje cuma husband saya je yg pegi tp tak dpt amik gambar coz camera tak bawak & h/p dia plak tertinggal kat saya. Klau ader gambar bleh ke share ngan kite kat FB ker @ email kat saya aisyatulelyana@gmail.com, k hope we can be friend

myrah berkata...

owh..sory kak, cuma koleksi ini sj yg ada ngn saya..itu pon smpat ambil gmba cket2 je sbb sy bertugas..
nt sy cuba tnya dkt photographer k.. :)