Rabu, Oktober 13

saya kangan sama dia

-
siapakah gerangan yg bertuah kerana telah dirindui oleh saya??hehhe
gerangan tersebut adalah mohd daniel akif, anak buah kesayangan saya (kesayangan myrul jugak (: )..huhu
-
sicomelakif
-
semalam cll mak pastu tdengar lak suara dye, pe lagi mntak lar nak cakap ngn dye...
ble mak ckp je maklang nk cakap ngn akif, trus dye excited (agaknya lar,sila caya okee) hihi
-
ayat pertama kua dari mulut dye, "loooo" (heloo) hehehe
pastu berkali2 dye pggil "langggggg" (mak lang)..ala comell nyerrr..rindu2
pastu mula lar sebut "loyii2..!" (lori2, pmainan kesayangan dye) then marah aku..hehe (b ngn aya tau kn cane dye marah) ;)
-
da last2 tuh paling aku terkejut bile dye ckp "le youuuuuuuuuu..!" (i love you)..sweeetttnyerrrrrrrrrr.....sape lar ajar akif ckp cmtu, kak ika ea??huhu
-
minggu ni maklang balik siap lar akif ea, jd mangsa lar (hakikatnya maklang yg jadi mangsa akif..hehe)..tp petang ni nak cll akif lagi, nt ckp miss you pulak tau..hehe
-
mish u akiffff..mwwwahh..!
-
-
.. myrah ..

Tiada ulasan: