Jumaat, Oktober 15

ceritera chenta part 5

-
masa tu mmg hati da berbunga2 lar, da mula rasa suka tapi hati ini stil xnak mengaku, nak nafikan sume yg dirasa tu..hee *blushing2*..
tapi akhirnya....????? (ulangan daripada episod lepas)
-
-
tarikh : 1 julai 2009
masa : 8.10am
-
myruL : sudi awak jadi teman saya yang bole setia dikala susah & senang...?
(dramatik x olahan ayat aku ni..??hikhikhik)
-
15 minit kemudian....................
-
myrah : starting for today, myrah is yours....
-
(semoga hubungan kita akan berkekalan insyaAllah..)
-
..sekian..
_______________________________________________________
-
berakhir suda ceritera chenta antara myrah & myruL
walaupun episod cerita ini telah berakhir tapi kehidupan kami masih berepisod dan tiada penghujung selagi perhubungan kami berterusan..
kami juga sama seperti korang semua, sentiasa berdoa & mengharapkan yang terbaik dalam setiap perhubungan..
amiinn..... :)
-
-
p/s : da berbulan kenal br tringat yg dlu aku penah pinjam motor myrul time sem 2..xknal pon dye sape tapi main sebat je naik motor dye kn..desperate sgt time tuuu.hihi..but now, saya telah menjadi milik kpd tuan empunya motor..hehe.. luv you b...! ;)
- -
.. myrah ..

4 ulasan:

fadh berkata...

huhu . sweetttt....
semoga dipanjangkan jodoh n berkekalan hingga akhir hayat...
t da smpai mase bersatu, even kiter xkenal jgn lupe invite tow . haha
pilah semban bukan jauh pun nk dtg mkn nasi minyak an an . hehe

myrah berkata...

fadh : insyaAllah kalau smpai jodoh kami..cnfrim akak jmpt, itu pon kalau blog akak ngn fadh stil bnyawa lar sbb xtau ble turn ktorg kn..hihi
;)

Pelangi Malam berkata...

Bunga2 cinta...

myrah berkata...

aya : hehe, xde lar bunga pon..taman cket je..hee