Selasa, Oktober 5

ceritera chenta part 1

-
on satu hb sepuluh yang lepas genaplah 1 tahun 3 bulan cintan cintun antara myrah & myruL. baru je lagi tapi nak heboh macam dah 13 tahun..hehe (perlu lar bangga beb..!)
meh cni, aku citer pasal kitorg dari mula sampai lar sekarang..ni request by en amirul suhaimi yer..hehe (puas ati..?) ;)
-
mula kenal dye kat friendster awal tahun 2009 (baru2 jugak).. dye telah mengAdd saya & bile je tgk muka ala2 apek (jgn marah b) yg penah kelihatan time kat poly dlu, aku pon approvekn lar...
bile da approve, start 23/2/2009 mula lar berkomen2 antara satu sama lain..chewaaahhh..! (nk start ngayat lar tuuuuu)hee
-
tapi aku sntiasa pantas je bls komen2 dye sume, dye je lmbat2 sbb xde masa..blaja lg lar kate kn..aku ni duk goyang kaki je kt umah, br habis blaja & sentiasa je on9.. sambil2 komen kt profile, sempat gak lar dye msg aku kt inbox & msg petama dye bertarikh 27/2/2009 yg berbunyi begini "ermm...de no tepon x??" hihih
apa punya soalan daaa...ingat syg ni duk dalam gua ke xde hp???hahaha
tapi...harus lar aku bagi jawapan bajet kn, "erm...xde lar, gune public phone je..nak??"..ngehngehngeh
-

(gambar kami ketika muda mudi..heee)
-
daripada friendster bawak lak ke ym (kami ni gune teknologi alam maya je)hehe
tp ym pon jarang sbb umah sewa dye xde internet lg time tu, kne g umah kawan dye..
penah lar satu hari tu ak agak bengkek cket sbb tgh syok2 ym, tetibe kua lak ayat "i love u"
mau nye xtkejut beruk ak dibuatnya tp stil cool lar kn..haha
10 jari aku ni statik je lagi kt lappy, xrply pape..rupe2 nya, tu keje kawan2 dye yg nyakat..jadi mangsa buli laki aku ni..cian lar b...hehehehe
-
selang seminggu lepas tu, hati aku ni da terbuka lar nak bagi no tepon kt dye..tu pon sbb dye bgtau yg dye xleh nk on9 friendster slalu sbb kedit da abes sbb asyik on9 je..ooooo...on9 gune tepon rupenya, br sy tauuu...huhu
cian lar pulak kn, so wajib lar bg nombor tepon ni kn...so awal bulan 3, bermula lar persahabatan melalui henpon pulak, frienster tlh dtggalkan, hanya sekali sekala je..heee..bye2 friendster~ ;)
-
-
to be continue~~
-
-
.. myrah..

6 ulasan:

ferra berkata...

ish x sabar lak nk tgu cerita disambong.. cpatlah.. cpat lah.. cpat lahh hehe

myrah berkata...

ferra : sabaq naaaa
tgh mngingati kesah seterusnya..hehe

hunnybunny berkata...

kesah cinta kita lebih kurang ar sama ar..nsb bek orgnya xsma..hehe

myrah berkata...

hunny : kesah same xpe org same xleh..hehhe :)

fadh berkata...

nice story !
cte da hampir2 same da . perknalan melalui frienster n knal pade hujung bulan 2/2009 .
same lah ! hehe

myrah berkata...

fadh : kte serupaaaaa..heee