Isnin, September 14

tag again!

0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
g toilet kot, cermin diri...hee

1. 2 jam yang lalu?
br nk on pc, br smpi opiz..huhu

2. Anda suka
makan!tp skang xleh...pose...

3. Minggu lepas
berbuke pose ngn kunyah dentyne, smbil tgu train nk blk umah...mcm nk nanges rsenyer.... :(

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
pulanglah-lagu raye (raye lg smgu jew) hee

5. Tiga binatang yang anda tak suka
byk kot tp antrenyer lipas ngn cicak..

6. Lima fakta tentang anda
friendly, hepy go lucky, degiL, pemarah etc

7. Tahun depan mungkiN
mahira masih single..cnfrim!!hehe

8. Saya tak reti
berenang... (tolg r ajar kn)

9. Saya pandai
makan!nk msak mgkin lum pndai kot...hee

10. Kawan saya
ramai!!

11. Saya ada
lesen kete tp xnk bwk kete....

12. Saya seorang
perempuan

13. Adik saya
lelaki..de 2org yg sgt nakal.huh!

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
- amirul suhaimi
- cik d
- dwit..hee (perlu ker??)
- family ak r...

15. Bilakah pertama kali anda bercinta?
time kanak2 ribena dlu kot..haha..gatal!!

16. Saya rindu
- bf ak r

17. Saya tak sabar
- nk tggu this thursday n ari raye!!

18. 5 laman yang anda selalu layari
ms, fb, fs, tagged, blog..

19. Siapa yang anda mahu tag?
sume follower...meh r wat,isi mase lapang...huhu


.. myrah ..

Tiada ulasan: